Oldal kiválasztása

1. Lecke: Az ügyfelek beérkező kéréseitől a jegyekig

1. Az ügyfélszolgálati kérelmektől a jegyekig

Függetlenül attól, hogy milyen típusú ügyfélszolgálatod van, az ügyfelek keresni fognak, hogy segíts nekik a problémáik megoldásában. Így elengedhetetlen egy olyan rendszer, amiben számon tarthatod a bejövő üzeneteidet, megkereséseidet.  Íme pár példa arra, hogy...

2. PRÓBÁLD KI: hozz létre egy jegyet

Ha már beállítottad a próbafiókodat, akkor most létrehozhatsz egy tesztjegyet. Elkezdheted a Zendesk tesztelését, és megnézheted, hogyan néz ki egy tipikus jegy. Képzeld el, hogy most vettél egy új terméket (ebben az esetben egy kamerát), és valami nem működik...

3. A jegyek életútja

Ha nyitva van az új jegyed, az első megjegyzés, amit láthasz, az a feléd intézett támogatási kérés, azaz, ha az ügyfél e-mailben küldte be a kérdését, akkor a jegy első megjegyzése az ügyfél e-mail tartalma lesz. Fent láthatod, hogy egy új üres megjegyzés doboz van...

4. Próbáld ki: A jegy magadhoz rendelése

A jegy munkatársadhoz rendeléséhez és megnyitásához, kövesd ezeket a lépéseket: Nyisd meg azt a jegyet, amit készítettél, majd kattints a Kijelölt szakember mező melletti lefelé mutató nyílra, és válassz ki egy nevet. Ha saját magadhoz szeretnéd rendelni a jegyet,...

5. A jegyek életciklusa

Minden jegynek van egy meghatározott életciklusa. Más szavakkal, a jegyek különböző állapotokon megy keresztül, onnantól, hogy megérkezett a Zendesk Ügyfélszolgálati rendszerbe, egészen addig, míg megoldásra kerül. Az alábbiak a tipikus állapotok: Amikor az ügyfél...

6. A Zendesk Ügyfélszolgálati rendszer felület gyors áttekintése

Mielőtt a következő leckére lépsz, érdemes áttekinteni az alábbi videót, ami egy rövid áttekintést ad a Zendesk Ügyfélszolgálati rendszerről, így minden eszközt egyszerűen megtalálhatsz ami a jegyek kezeléséhez és a Zendesk beállításához szükséges...

2. A jegyek és felhasználók rendszerezése

1. A jegyek és felhasználók rendszerezése

Az előző leckében bemutattuk a Nézeteket. A Nézeteket a jegyek rendszerezésére használjuk a jegyek teljes életciklusában. Ebben a leckében kicsit mélyebben bemutatjuk hogyan használhatók a nézetek a jegyek rendszerezésére. Ugyancsak áttekintjük a felhasználók...

2. Próbáld ki: Hozz létre egy saját nézetet

Az alábbi videóban megtekintheted, hogy hozz létre saját magadnak egy nézetet a megoldott jegyeidnek: Próbáld ki Készíts egy új nézetet azoknak a jegyeknek, amelyek hozzád lettek rendelve. Miután készítették egy teszt jegyet az előző lecke szerint egy jegy már...

3. A munkatársak és jegyek csoportokhoz rendelése

Bizonyára észrevetted, hogy néhány előre definiált nézet csoportokhoz van rendelve. A Zendesk Ügyfélszolgálati rendszerben a munkatársakat csoportokba rendezzük. Amikor egy jegyet egy munkatárshoz rendelsz, akkor a munkatárs csoportjához is hozzárendeled a jegyet (egy...

4. Próbáld ki: hozz létre egy csoportot

Annyi csoportot hozhatsz létre, amennyi csak szükséges a saját egyedi jegykezelési munkafolyamatodhoz. Ebben a példában létrehoznk egy új csoportot a kiemelt ügyfélszolgálati csoportodnak. A csoport létrehozásához tekintsük át az alábbi videót:Próbáld ki Ha szeretnél...

5. Az ügyfelek rendszerezése

Az ügyfeleidet egy, vagy több szervezetbe is besorolhatod. Ezt követően különböző támogatást nyújthatsz az egyes szervezeteknek. Alapvetően a szervezetek használatával bevezethetünk a támogatásban egyedi szabályokat az adott szervezet kapcsán, például egyedi...

6. Próbáld ki: hozz létre egy szervezetet

A Zendeskben alapértelmezésben nincsenek szervezetek. Ha úgy döntesz, szeretnél szervezetekkel dolgozni, létre kell hoznod őket. Tekintsd meg a videót, ami a szervezetek létrehozásáról szól:Próbáld ki Ha szervezetet szeretnél létrehozni, kövesd az alábbi lépéseket:...

7. Felhasználói szerepek

Nemrég áttekintettük a munkatársakat és az ügyfeleket (végfelhasználókat). Ez a két alapvető szerep, ami létezik a Zendesk Ügyfélszolgálati rendszerben. Az ügyfelek problémákkal keresnek bennünket, a munkatársaknak pedig azt meg kell oldani. Ezen felül azonban van...

8. Próbáld ki: hozz létre egy új munkatársat és kapcsold egy csoporthoz és szervezethez

Most, hogy érted a Zendesk Ügyfélszolgálati rendszer felhasználói szerepeket, hozzunk létre egy támogató munkatársat. Ehhez egy olyan e-mail címre van szükség, ami még nem használt más felhasználó adatlapján. Más szavakkal, nem használhatsz egy felhasználóhoz e-mail...